"Οταν ο λαός βρίσκεται μπροστά στον κίνδυνο της τυραννίας διαλέγει ή τις αλυσίδες ή τα όπλα"

"Οταν ο λαός βρίσκεται μπροστά στον κίνδυνο της τυραννίας διαλέγει ή τις αλυσίδες ή τα όπλα"

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Το γράμμα του χίτη

Το παρακάτω γράμμα γράφηκε από τον χωροφύλακα και μέλος της Οργάνωσης Χ Γκοβάτση Παναγιώτη στις 27/03/1946. Ο Γκοβάτσης το στέλνει στον "συνάδελφο" τραμπούκο της Χ Τάκη. Το γράμμα πρωτοδημοσιεύτηκε στον Ριζοσπάστη στις 11/05/1946 και αποτελεί τεκμήριο τις κτηνοδίας των κτηνανθρώπων του παρακράτους...


Αγαπητέ Τάκη

Σκοτώσαμε έξη - Πεθαίνουμε τους κουκουέδες. Ξύλο με μουσική!

 Φίλτατε συνεργάτη Τάκη χαίρε. Σήμερον όπου σας γράφω, ευρίσκομε εις τας Αθήνας. Όπως θα το έχεις μάθει, έχω εις τας Αθήνας από τας 19 Νοεμβρίου του 1945 και διαμένω ενταύθα και με πλήρη ηγίαν. Τάκη σου στέλνω 2 φωτογραφίες και τα στοιχεία μου για να μου βγάλεις την ταυτότητα της οργανώσεώς μας "Χ", διότι η αμέλειά μου είναι πάρα πολύ μεγάλη που μέχρι σήμερον δεν την έχω βγάλει, από την πρώτη στιγμή που άρχισαν να βγαίνουν ταυτότητες. Για αυτό σε παρακαλώ, ιδιαιτέρως, να μεριμνήσεις το ταχύτερων να την ετοιμάσεις και να μου την στείλεις με φάκελο εξασφαλίζοντας να μην χαθεί. Τάκη μην βραδύνεις σε παρακαλώ όσον το δυνατόν ταχύτερο. Τάκη μάθε τα νέα των κουκουέδων . Εδώ στας Αθήνας τους πεθάναμε στο ξύλο με μουσική. Θα έμαθες και τα νέα του Βόλου όταν επήγαμε και τους παίξαμε ξύλο και σκοτώσαμε και τους έξη και έτερους τραυματίες. Άσε στην Λαμία, εκεί να ήσουν να έβλεπες ξύλο, που χέστηκαν από τον φόβο τους όταν μας έβλεπαν, έφευγαν σαν το άλογο από τον λύκο.

 Άλλο δεν έχω να σας γράψω, δώσε πολλούς χαιρετισμούς σε όλα τα παιδιά, γνωστά και εις τα κορίτσια που κάμαμε την διασκέδαση στο Νευροκόπι και ιδιαιτέρως εις τον γιατρό και εις όλους τους γνωστούς. Άλλο δεν έχω να σου γράψω και σε χαιρετώ.


Με αγάπη ο φίλος σας και συνεργάτης χωροφύλαξ
Αποστολέας: Χωροφύλαξ Γκοβάτσης Παναγιώτης
Σύνταγμα Χωροφυλακής Αθηνών




Καταστροφή εκδήλωσης της ΕΠΟΝ το 1946 από μέλη της Χ


1 σχόλιο:

  1. Από ιστορικό ενδιαφέρον, μήπως μπορείτε να αναφέρετε από που αντλήσατε τη φωτογραφία ή ποια ιστορική πηγή αναφέρει την καταστροφή της εκδήλωσης της ΕΠΟΝ το 1946 από μέλη της Χ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή